« terug naar vorige pagina

Klachtenregeling

Ontevreden?
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van één van de zorgverleners in het Gezondheidscentrum? Laat het ons a.u.b. weten, want wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Uw melding helpt ons de dienstverlening te verbeteren.

Wel raden wij u aan uw klacht eerst te bespreken met de betrokken zorgverlener. Immers elke discipline in het Gezondheidscentrum kent een eigen klachtenregeling.

Melding
Heeft u een probleem met de wijze waarop zaken georganiseerd zijn of bent u ontevreden over onze service, meldt dit dan bij de informatiebalie of klik hier voor ons klachtenformulier. U kunt deze sturen aan Dhr. B. Meijer, directeur, op het e-mailadres management@gcdidam.nl

Na ontvangst van uw bericht neemt zij contact met u op.

IKG
Informatie over uw rechten als patiënt vindt u bij het informatie- en klachtenbureau Gezondheidszorg (www.klachtenopvangzorg.nl) of bel met 0900 – 24 37 070 (€ 0,10 per minuut).